Majdnem tél

 Pontosabban teljesen tél, de ugye abban egyetértünk, hogy hó nélkül nem az igazi.
Nagyon szép természeti jelenség a zúzmara, de a havas háttér sokat dob rajta.
Már a hét elején elhatároztam, hogy ha időm engedi elmegyek és készítek néhány zúzmarás képet.
Szombat délelőtt, a szokásos bevásárlókör alkalmával, láttam, hogy most még még lehet fotózni. Köd már ugyan nem volt így a zúzmara nem hízott tovább, sőt...
Elkezdett melegedni és most amikor a blogot írom már az ég is tisztul.
Még jókor mentem el fotózni, pedig ha valaki, akkor én tudok halogatni. 😀 Csak megcsinálom a brokkoli krémlevest, csak elmosogatok, mostmár megvárom a delet, hogy megetessem a macskát.....
Aztán az egyik kedves kollégám feltett FB-ra egy zúzmarás képet, na ezt már nem hagyhattam annyiban. Vettem a gépem és indultam.

Remélem tetszenek a fotóim. Van egy kis téli hangulatuk.
Mindig szerettem a telet, főleg ha hó is van. Mostanában, ahogy öregszem.. Ja nem, ahogy egyre idősebb lesz a fiam, az ünnepek elteltével egyre jobban várom a kellemes tavaszi időt. Ahogy Váczi Eszter énekli a "balzsamos tavaszt".
Persze egy kis hó (30-40 cm) sokat segíteni elviselni még a hideget.

Akkor jöjjenek a képek.

Köszönöm, hogy megnézted!


































Megjegyzések